ایمپلنت دندان و جوانی صورت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 33
:: بازدید ماه : 95
:: بازدید سال : 907
:: بازدید کلی : 3980

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

ایمپلنت دندان و جوانی صورت
پنج شنبه 12 دی 1398 ساعت 12:54 | بازدید : 189 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

چه کسی به طور معمول کاشت دندان را انجام می دهد؟

حقیقت ساده این است که شما احتمالاً بسیاری از افراد را با ایمپلنت دندان می شناسید، اما به راحتی نمی توانید تشخیص دهید که این دندان ها طبیعی هستند یا خیر؟ هرکسی که یک دندان از دست رفته داشته باشد، یا با دندان مصنوعی که در دهان خود دارد احساس راحتی نمی کند، یا پروتزهایی جزئی دارد که قابل جابجایی هستند، ممکن است برای دریافت ایمپلنت دندان اقدام کند. اگر به هر دلیلی از لبخند خود به هیچ وجه راضی نیستید، همکاران دندانپزشکی آدرینا می توانند به شما در تغییر سطح اطمینان و درک خود از زیبایی کمک کنند.

ایمپلنت دندان چگونه عمل می کند؟

کاشت دندان کاملا ساده کار می کند. یک مورد ایمپلنت دندان در استخوان فک فوقانی و تحتانی بیمار قرار می گیرد. این پست به عنوان یک ریشه روی دندانی که از دست رفته است، گذاشته می شود؛ تا دندان را در جای خود نگه دارد و اجازه دهد مانند دندان های طبیعی  شما کار کند. ایمپلنت ها از جنس تیتانیوم هستند زیرا برای بدن بسیار مورد قبول اند، و از طرفی بسیار قوی و سبک هستند.

 

تاثیر ایمپلنت دندان در بهبود ساختار صورت

دندان های از دست رفته علاوه بر ایجاد اختلال در خواب، می توانند تأثیر عمیقی بر ساختار صورت داشته باشند. ایمپلنت دندان به عدم تقارن و عدم تعادل صورت منجر می شود. در اینجا به نکاتی در خصوص ایجاد زیبایی با ایمپلنت میپردازیم.

1- ایمپلنت دندان باعث تركیب مناسب دندان می شود

ایمپلنت ها می توانند با پر کردن فضاهای خالی از دندان های از دست رفته، دندانها و فک را در هم ترازی قرار دهند که این موضوع باعث بهبود یا حفظ ساختار صورت شما می شود.

2- ایمپلنت ها می توانند انقباض استخوان فک را کاهش دهند

با گذشت زمان، اگر دندانهای از دست رفته تعویض نشوند، استخوان فک در ناحیه و اطراف دندان، از دست رفته و چگالی خود را از دست می دهد و کوچک می شود. این فقدان می تواند قابل رویت باشد.

خوشبختانه، یک کاشت منفرد یا چندین ایمپلنت که یک پروتز کامل را تضمین می کند، می تواند این وضعیت را اصلاح کند. کاشت استخوان متراکم و قوی باعث می شود ساختار صورت شما پر و جوان تر به نظر برسد.

3- کاشت دندان می تواند از آسیب بیشتر دندان جلوگیری کند

آسیب دندان بیشتر می شود زیرا فشار / استرس بیشتری روی دندان های باقی مانده وارد می شود. و سرانجام ممکن است شما به دندان های ترک خورده یا شکسته مبتلا شوید، که می تواند منجر به خروج ریشه کانال شود. زیرا ایمپلنت علاوه بر اینکه مانع از جابجایی دندانهای دیگر، می شود باعث کاهش فشار بر روی آنها و تثبیت فک نیز می گردد.

4- بدن به سازگاری با ایمپلنت ها ادامه خواهد داد

با گذشت زمان، بدن به سازگاری با کاشت ایمپلنت ها ادامه خواهد داد. استخوان اطراف آن قوی تر و متراکم تر خواهد شد، به این معنی که ساختار صورت شما تا زمانی که کاشت داشته باشد، دست نخورده باقی می ماند.

ایمپلنت دندان و تاثیر آن بر جوانی

کاشت ایمپلنت دندان و تاثیر آن بر جوانی

 

از بین رفتن دندان و تأثیر آن در ظاهر شما

یکی از بارزترین تأثیرات ریزش دندان زیبایی شناسی است و می تواند به شدت روی صورت، سلامتی و زیبایی شما تأثیر بگذارد، تقریباً در مورد همه چیز.

مانند سایر موارد ، استخوان فک شما به کلسیم احتیاج دارد، که استخوانهای شما را تقویت کرده و آنها را قوی تر می کند. اگر بدن شما بر این باور باشد که استخوان فک شما دیگر قادر به انجام عملکرد خود نیست، می تواند کلسیم را از استخوان فک شما خارج کرده و از آن در جایی دیگر بدن استفاده کند. این فرآیند به عنوان جذب شناخته شده است و درست بعد از ریزش دندان اتفاق می افتد زیرا دندان های شما منبع کلسیم استخوان بودند.

ایمپلنت های دندانی چه مزایایی را به بیماران ارائه می دهد؟

ظاهر طبیعی

به لطف پیشرفت های فناوری و مواد دندانپزشکی، ایمپلنت های دندانی طبیعی تر از همیشه به نظر می رسند. تاج هایی که به طور معمول دارای شفافیتی شبیه به مینای دندان هستند. آنها به دقت از نظر شکل و رنگ با هم هماهنگ هستند تا یک لبخند طبیعی یکپارچه ارائه دهند.

 آنچه را دوست دارید بخورید

از آنجا که ایمپلنت های دندانی کاملاً در فک متصل هستند، بیماران می توانند در صورت تمایل غذای سالم تری مانند سبزیجات ترد، آجیل و گوشت بدون چربی میل کنند.

 پس انداز طولانی مدت

در حالی که ایمپلنت های دندانی در ابتدا هزینه بیشتری نسبت به پل ها یا پروتزهای دندان دارند، اما، ممکن است حداقل 20 سال عمر کنند. در نتیجه می توانید ترمیم های مبتنی بر کاشت را یک سرمایه گذاری طولانی مدت برای لبخند خود در نظر بگیرید.

 مراقبت آسان

از ایمپلنت های دندانی به همان روشی که دندان های طبیعی خود را با مسواک زدن روزانه، نخ دندان و معاینه منظم با دندانپزشک مراقبت می کنید، مراقبت می شود.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , مشاوره رایگان ایمپلنت , مراحل كاشت ايمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ارزان , مشاوره آنلاین ایمپلنت , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان ایمن , ایمپلنت استخوان تحلیل رفته , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , طول درمان ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: